SAHABAT SETIA SAJ

Monday, November 1, 2010

PAS SUDAH KALAH - NAK BAGI RASUAH

salam 1 Malaysia, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan....


Seronok juga melihat bermacam ragam sepanjang kempen mengundi di Galas. Wak-wak di sini pun tahu cerita dari berita-berita yang disiarkan... semua media dorang baca. kalu dok minum kopi kat warong berdekatan tu, di situlah membaca berita secara percuma... hehehhe....


PAS DITOLAK RAKYAT KELANTAN !!!


satu ungkapan yang buat aku terkejut adalah 
" PAS DAH KALAH ". 

ada jugak yang mencelah, 
 " PAS DAH TIDAK DITERIMA RAKYAT KELANTAN "



Ini memang sudah parah. rakyat kelantan sendiri sudah meluat dengan PAS gara2 setelah bersekongkol dengan DAP.  mana taknya, macam2 perkara PAS lakukan yang menyetujui tindakan DAP. rakyat kelantan tak bodoh. mereka lagi bijak untuk menafsir senario PAS sekarang.....




kekalahan PAS semakin ketara apabila, PAS menawarkan sejumlah duit untuk pengundi GALAS yang duduk di luar kelantan. Wahhh... seorang ditawarkan RM 200 - RM 250 untuk 1557 orang.... amboi.... 


banyaknyer duit nak MERASUAH ????? 
KENAPA DUIT TU TAK BAGI UNTUK  RAKYAT ???? 
KENAPA DUIT ITU DILABUR UNTUK MERASUAH ???

PAS ternyata telah hilang ISLAMNYA semenjak bersama DAP hanya untuk mendapatkan kuasa.


PAS RASUAH - TOLAK RASUAH - TOLAK PAS


" NI BUKAN RASUAH KE ????" pelik sungguh PAS ni. kerana undi, mereka telah gadaikan ISLAM mereka.  PAS menawan pengundi luar yang akan mengundi di GALAS nti dengan memberikan wang kononya untuk menanggung kos pengundi yang terpaksa hadir. 


hei PAS, kalu nk tanggung kos pun, bukan dengan memberi sogokan sebelum undi. itu dikira untuk mendapatkan undi daripada mereka. kalu betul2 ikhlas nk bantu kos pengangkutan dan sebagainya, berilah mereka wang itu selepas mereka hadir mengundi...  PAS MERASUAH DEMI UNDI DAN KUASA.


PAS terdesak sebabnya, KEKALAHAN sudah berada di depan mata....  sogokan duit kepada pengundi luar nampaknya MEMBURUKKAN IMEJ PAS yang dikatakan memperjuangkan ISLAM. 


PAS...PAS...  sudah2 la menipu rakyat kelantan yang ternyata mereka celik dengan isu semasa politik sekarang.... 


PAS sekarang sudah kekurangan isu untuk menarik undi rakyat kelantan terutama di GALAS.  Isu yang dijanjikan sendiri tidak tertunai, ada hati untuk menuding salah pihak kerajaan..


DS Najib tidak melupakan rakyat kelantan.. dan terbukti, pembangunan dan kemudahan untuk rakyat Kelantan di GALAS ternyata mendapat reaksi positif. Rakyat semakin menyenangi DS Najib yang mengutamakan rakyat.... TETAPI PAS lebih mengutamakan PARTI semata-mata.


PAS DITOLAK DAN PAKATAN RAKYAT PUN DITOLAK


PAS MERASUAH DAN MENGGADAI ISLAM KERANA KUASA. PAS SUDAH HILANG TARING KERANA PERJUANGAN ISLAMNYA SUDAH TERSASAR....





No comments:

Post a Comment