SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, November 30, 2010

PERJUANGKAN DASAR ISLAM !!!



Salam 1 MALAYSIA, Ketuanan Melayu dipelihara, agama ISLAM tetap dijunjung !

ISLAM DISANJUNG TINGGI, KETUANAN MELAYU DIPELIHARA.

Jangan kita merasakan, BN berada pada tahap selesa ketika ini dek daripada pergolakan serius yang melanda PKR sekaligus merencatkan tumbesar PR. Apapun, perjuangan kita belum selesai hinggalah Ketuanan Melayu dijaga tanpa mencemarkan ISLAM di Malaysia ini.

Biar lah kita bersederhana dalam perjuangan, namun, tidak dapat dinafikan, keagungan ISLAM tetap yang utama dalam kerajaan di bawah pimpinan yang berkaliber , DS NAJIB TUN RAZAK.

BERJUANG KERANA ALLAH, BUKAN KERANA
 PARTI YANG SUDAH SESAT

Berbeza pula dengan PR, yang cakap di mulut dan ceramah-ceramah murahannya, yang melaungkan untuk mengangkat DASAR ISLAM di negara ini, TETAPI, tiada sekelumit DASAR ISLAM pun yang kelihatan dan di nikmati sekarang. MANAKAH DASAR ISLAM PR ??? "Dibakul sampahkan oleh DAP ker ???


Walaupun kerajaan BN tidak menguar-uarkan DASAR ISLAM, tetapi, ISLAM menjadi teras dalam pemerintahan dan dalam apa segi pun di negara ini. ini kerana, kerajaan juga menghormati bangsa lain yang duduk sebumbung dengan orang melayu islam. 

Kerajaan mengagungkan ISLAM, dan juga menghormati agama bangsa lain. DS Najib menjalankan amanah dan tanggungjawab dengan adil kepada semua rakyat dan semua bangsa negara ini. ini kerana, perjuangan Islam tidak perlu dilaungkan , kelak menimbulkan kemarahan bangsa lain. 

Cukup lah dengan ISLAM yang sentiasa di tempat yang tinggi dan tidak diperkotak katikkan sebagaimana PAS dan PKR yang melaungkan DASAR ISLAM, tapi tidak nampak ISLAM nya, dan tidak membela bangsa lain malah, menjadikan ayat suci al-quran dilacurkan oleh orang kafir yang tidak beriman kepada kitab suci Al-Quran.

ISLAM PAS dan PKR hanya untuk meraih undi Melayu (walaupun mereka benci melayu), akan tetapi, untuk membela orang Melayu, bukanlah antara perkara utama PKR dan PAS. tambahan, mereka ingin MENGHAPUSKAN KETUANAN MELAYU.

Benarlah kata Datuk Seri Dr.Rais Yatim

"Dengan PKR tidak lagi berminat dengan hak-hak keistimewaan orang Melayu serta kuasa raja-raja Melayu yang mempunyai kedaulatan dan keteguhan di bawah Perlembagaan Persekutuan, jadi apa perlu lagi ditunggu oleh orang Melayu dalam PKR," kata beliau kepada Utusan Malaysia
 hari ini.

Rais berkata, dengan perakuan dan ketegasan kedua-dua pemimpin PKR itu yang memperlekehkan ketuanan Melayu, ia sekali gus bermakna PKR tidak lagi relevan untuk orang Melayu."

SUMBER : utusan malaysia



 inilah PR yang inginkan MELAYU tetapi tidak jaga MELAYU.

sebaliknya, Kerajaan BN sentiasa membantu MELAYU 

mahupun bangsa lain. 


Tidak sesekali DS NAJIB menafikan bantuan kepada

 bangsa lain. 



Maka, adakah patut kita menyokong parti yang membiarkan agama dan bangsa kita dimain2kan dan di humban sesuka hati ??? PR yang sebenarnya dalang kepada kekecohan negara yang selama ini aman dan bahagia dalam segenap lapisan masyarakat. 

PR lah pencetus kepada kebencian antara kaum. rakyat sudah jelak dan menyampah dengan perjuangan PKR dan PAS yang umpama lautan tidak bertepi. Kerana, kehulu pun boleh, ke hilir pun boleh. Tiada fokus dan tidak istiqamah dalam perjuangan mereka. 

Perjuangan mereka ini adalah perjuangan cacamarba. Kaup mana yang sempat, gali mana yang dapat. Yang tinggal untuk Islam yg mereka perjuangan kan, adalah saki baki dan daki-daki sahaja. 

akhir kata, BN juga yang dapat menjamin kestabilan bangsa dan agama.





No comments:

Post a Comment