SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, November 3, 2010

GALAS: BN MENDAHULUI

SALAM 1 MALAYSIA....




Esok bertarikh 4 November 2010 mencatatkan sejarah berlakunya piliharaya kecil dun GALAS. pertempuran 1 lawan 1 antara PAS dan BN.


sejak awal lagi, BN di bawah Ku Li melancarkan serangan yang tidak berbentuk peribadi. serangan dilancarkan cukup teliti dan sangat membuahkan hasil. rakyat diberitahu mengenai kerajaan BN yang sentiasa mendahului rakyat tanpa mengira lapisan bangsa. dan ini terbukti apabila, jentera BN memasuki kawasan orang Asli, orang Cina mahupun orang Melayu yang majoriti di Galas.




kredebiliti Ku Li dan calon BN Aziz Yusoff ternyata hebat menempuh dugaan sepanjang berkempen. serangan pihak PAS yang berbentuk serangan peribadi tidak mencacatkan rentak gaya jentera BN yang semakin mendapat tempat di hati rakyat kelantan di GALAS. keprihatinan BN terhadap mereka terbukti dengan kemudahan yang telah dan akan disediakan....




sedangkan, pihak lawan iaitu PAS hanya tahu memburukkan lawan TANPA memberitahu kelebihan mereka.... tidakkah ini dinamakan mereka ini lemah untuk mentadbir urus rakyat ???  


ini jelas menunjukkan, PAS di kelantan hanya tahu memberi ceramah, tetapi tidak tahu nk melakukan apa yang dikata.... hanya tahu menabur janji, tapi tidak ditepati.... adakah itu ISLAM bila tidak tahu tunaikan janji ????


kerana itu, PAS telah dibuang dari hati rakyat. perjuangan PAS ternyata perjuangan awang-awangan dan fantasi.... memainkan isu hukum dan hakam sesuka hati. Rakyat tidak bodoh. 


dikhabarkan, sokongan terhadap BN mendahului PAS. BN akan mengGALAS kemenangan di GALAS nti...


keluarlah mengundi esok. dan undilah calon BN ini....


No comments:

Post a Comment