SAHABAT SETIA SAJ

Monday, November 29, 2010

ZURAIDA NAIK MEROYAN DAPAT MIKROFON

SALAM 1 MALAYSIA SEMUA...


"PARTI INI KITA PUNYA" TELAH MAKAN DIRI PARTI PKR - KRONISME


Hmmm.... tak salah rasanya untuk aku katakan, PKR adalah parti kroni. Hahahaha.... sebab ape tu?? sebabnya, ZURAIDA mengatakan " parti ini kita punya, sukati kita la ". LIHAT, ini amat terang sekali menunjukkan, PKR adalah satu parti kroni ntk PKR sahaja. 


WAHAI ZURAIDA, andai PKR itu parti PKR sahaja, jgn hidup di bumi MALAYSIA kerana BN tidak pernah membuat sempadan bahwa parti itu, parti BN punya. Malahan, BN mewakili rakyat untuk menuju pembangunan yang menyeluruh. 


andai ZURAIDA itu tahu, dia tidak akah dapat ke mana2 kerana tiada tapak atau tanah PKR di malaysia ini. jalan-jalan raya yang digunakan adalah hasil sumbangan KERAJAAN BN. tetapi, BN tidak pernah mengatakan jalan raya itu hanya untuk parti BN sahaja dan sukati orang BN lah. 


ZURAIDA, jangan sekali-kali ingin mengikuti anwar yang bercadang tawan putrajaya. beritahu pada anwar, bahawa putrajaya itu, KERAJAAN BN yang pegang dan bina. ZURAIDA, carilah sendiri monumen parti PKR sendiri kerana ZURAIDA terlalu sombong dengan PARTI PKRnya. 


WAHAI ZURAIDA, lupakah kamu kepada ketelusan yang diperjuangkan parti PKR kepada rakyat ???? andai ZURAIDA menghalang orang luar daripada parti PKR membuat liputan dan sebagainya, ADAKAH ITU DINAMAKAN TELUS ???? Cetttttt !!!!


LETIH MENDENGAR UCAPAN ZURAIDA
YANG MEROYAN DAPAT MIKROFON


ZURAIDA, aku biarkan dirimu terjun dengan labu-labu mu. hehehehe..... 


ZURAIDA bersikap kronisme yang hanya mementingkan parti PKR sahaja tapi bukan untuk perjuangkan hak rakyat. inikah PARTI yang rakyat ingin berlindung di bawahnya?? PARTI YANG HANYA TUMPU PADA ORANG2 PKR SHJ ???


KEPRIHATINAN DAN KESEDIAAN DS NAJIB MEMBERI BANTUAN
KEPADA RAKYAT TANPA MENGIRA FAHAMAN POLITIK


sedangkan dalam jentera BN yang di bawah pimpinan DS NAJIB, tidak pernah meminggirkan rakyat tanpa mengira fahaman politik mereka. kebajikan di negeri-negeri yang ditadbir PR tetap diberikan bantuan seperti bantuan segera yg d arahkan DS NAJIB terhadap mangsa banjir di Kedah yang lalu. 


Jelas, kerajaan BN mengutamakan rakyat dahulu, TIDAK seperti PKR yang dahulukan ORANG PKR sahaja.

2 comments: