SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, November 2, 2010

GALAS MILIK BN

Salam dan salam 1 Malaysia sebagai pembuka bicara....


SOGOKAN WANG OLEH PAS - RASUAH PANCING UNDI


Tindakan terdesak PAS dengan menyogok wang 200-250 seorang menunjukkan PAS di ambang kemusnahan. Sogokan duit itu telah menjerat dirinya yang selama ini difahami dengan konsep ISLAMnya. tapi, apakan daya, kerana desakan kuasa dan politik, perjuangan ISLAM PAS mula terpesong. 


HASUTAN YANG MEROSAKKAN HUBUNGAN BAIK ISLAM.
MENGGUNAKAN HUKUM UNTUK PENENTU HIDUP.


PAS melakukan kesalahan agama ini sangat dipandang berat oleh orang lain. ini kerana, PAS adalah parti yang memperjuangkan ISLAM. kalu parti lain tu, mungkin tak apa lah kot erk... al maklum la, juak-juak PAS kan kata UMNO ni kafir. jadi kalu UMNO bikin salah, bukan lah hal besar... kerana UMNO sedar, mereka bukan maksum . akan menghadapi salah dan silap. 


UMNO sentiasa berusaha perbaiki kekurangan yang ada. lebih baik UMNO bersifat rendah diri dan jahil kerana, boleh perbaiki diri.  tetapi, PAS ni dikatakan pulak maksum kerana perjuangan ISLAM nyer solid dan tak pernah terpesong!!! bila juak-juak PAS ni merasakan mereka lah yang sangat alim dan beragama ini, maka, orang lain dipandang rendah sama sekali. orang lain dipandang jahat dan dihumban ke neraka jahanam...


tidakkah mereka lupa, Allah menyuruh kita untuk tidak menyombongkan diri :


Dan janganlah kamu memalingkan mukamu dari manusia (karena sombong) dan janganlah kamu berjalan di muka bumi dengan angkuh. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang sombong lagi membanggakan diri. Dan sederhanalah kamu dalam berjalan dan lunakkanlah suaramu. Sesungguhnya seburuk-buruk suara ialah suara keledai.

(Surah LUQMAN)




Dek kerana juak-juak PAS ini sombong dan memusuhi saudara Islam, akhirnya, jerat itu sendiri telah memakan mereka. JERAT SOGOKAN RASUAH DI GALAS.  


PAS, kerana membiarkan DAP menggunakan perjuangan islam kamu itu, prinsip perjuangan ISLAM pun entah kemana. mungkin Nik Aziz sahaja yang merasakan PAS perjuangkan ISLAM kerana Nik Aziz berada dalam lingkungan hidupnya sendiri sahaja.


PAS DITOLAK RAKYAT.
MEREKA LEBIH PERCAYA PERJUANGAN UMNO UNTUK MELAYU DAN ISLAM


NATIJAHNYA, PAS di ambang kehancuran. PAS bermain dengan ISLAM untuk politik dan kuasa. PAS telah memecahbelahkan perpaduan orang Melayu ISLAM. PAS telah merosakkan akhlaq anak2 muda. Anak2 muda hilang hormat pada yang tua, hilang adab, hilang kesopanan tutur kata... sedangkan, semua ini diajar dalam ISLAM.... 


kerana itu, PAS mula dijauhi oleh rakyat kerana perjuangan PAS telah tersasar jauh dan hanya menjadi balaci dan pencacai kepada DAP dan PKR. PAS ibarat kambing hitam dalam PR.


BN PASTI MENANG DI GALAS !!!


                                     
          UNDILAH CALON BN - ABDUL AZIZ YUSOFF 



No comments:

Post a Comment