SAHABAT SETIA SAJ

Monday, July 4, 2011

KIT SIANG PERSENDA AGONG DAN PM !!!

Salam 1 Malaysia, 


Agong akhirnya bertitah juga mengenai BERSIH ini. Tapi yang aku sakit hati ni, KIT SIANG boleh pulak suruh PM jmpa Ambiga MURTAD tu!!! Wooii, AMBIGA la patut jumpa PM , apa pasal pulak PM kene jumpa AMBIGA ??

 Bangang ar Kit Siang ni. Nak merendahkan maruah PM pulak tunduk dan datang kepada AMBIGA. AMBIGA sepatutnya tahu untuk jumpa PM hatta Agong pun boleh sebab dia ketua BERSIH ni, dan secara tak langsung, AGONG telah menyelar BERSIH ni yang diketua BABIGA !!!

Wahai orang melayu ISLAM,

Sedarlah, apabila Melayu bermusuhan dan ukhwah retak, pihak lain akan cuba menyelit untuk meretakkan lagi ukhwah kita dan akan menakluk kita semua !!!  Baru kali ini, DAP KIT SIANG bercakap mengenai BERSIH setelah AGONG memberikan titah .

Kita perlu faham, CINA DAP KOMUNIS LAKNAT ini akan MENCUBA apa sahaja cara , walaupun melanggar adat resam dan undang2 negara kerana bagi CINA DAP LAKNAT ini, mencuba-cuba itu boleh membawa untung kalau melayu bodoh PAS DAN PKR menurut plan mereka.


setelah AGONG bertitah. barulah DAP LAKNAT ini tunduk semula pada kuasa raja dan agong kita. BAru mereka tahu, KUASA MELAYU yang kita sandarkan pada AGONG besar kuasanya. KUASA ini membuatkan DAP KOMUNIS LAKNAT ini mahu gulingkan institusi Raja!

Raja kini bukan patung boneka, TAPI KUASA BESAR BAGI MELAYU ISLAM DAN NEGARA!!

Hentikanlah perhimpunan HARAM ini yang sengaja dicipta untuk kepentingan PERIBADI ANWAR dan untuk memecahbelahkan melayu !!!

INGAT !!! Allah menyuruh kita bersatu kerana bersatu buatkan kita jadi kuat !!!! Bersatulah wahai MELAYU ISLAM di Malaysia !!!

1 comment:

  1. ya...dengan bersatu, kita jadi kuat dan unggul dalam bidang politik, ekonomi, sosial ....... maka tidak mudah bagi musuh musuh kita mempersendakan maruah bangsa dan agama kita.

    ReplyDelete