SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, July 7, 2011

BERSIH SIMBOLIK KEJATUHAN ISLAM PAS

Salam 1 Malaysia, 

INILAH BENTENG DAP, YANG MATI MELAYU ISLAM

Ada dengar tak, DAP LAKNAT itu tidak suka kepada ISLAM ??? ada kan.... Contohnya, Karpal Singh tidak mahu negara islam. Katanya, langkah mayat dia dulu kalau nak negara islam !

18 Oktober 1990, Karpal Singh mengatakan dengan lantang, "Jika mahu wujudkan negara Islam...langkah mayat saya dulu!"

5 Mei 2008, Karpal Singh mempertikaikan kuasa Sultan Azlan Shah selaku Ketua Agama Islam Negeri yang memindahkan Pengarah Jabatan Agama Islam Perak.

Teresa Kok turut menuntut papan tanda jalan yang bertulisan Jawi di sekitar Kuala Lumpur & Selangor ditukarkan ke bahasa Mandarin; selain menuntut agar azan di setiap surau dan masjid dalam negeri Selangor diperlahankan.

Ronnie Liu mengarahkan semua arak yang dirampas atas 'usaha' Hassan Ali dalam kawasan majoriti penduduk Islam di Selangor, supaya dikembalikan semula kepada penjual/peruncit.

sumber lagi di : DAP MALAYSIA

Terkini : Negara ISLAM laungan PAS sedari dulu TELAH BERTUKAR kepada NEGARA KEBAJIKAN atas alasan yang sangat  munasabah iaitu 'DALAM AL QURAN TIDAK DISEBUT MENGENAI NEGARA ISLAM - HADI AWANG "

Maka jelaslah, selama ini, PAS berbohong dan memperalat negara islam untuk mengaburi dan membuat semua melayu islam rasa bersalah sekiranya tidak sokong kepada ISLAM walhal mereka terkantoi sudah dengan alasan itu !! SYABAS PAS !!!

Apabila mereka ini ANTI ISLAM, mereka berusaha untuk memecahkan ISLAM dan membuatkan ISLAM itu bergaduh sesama sendiri. Itulah agenda DAP LAKNAT yang menggunakan AMBIGA DAN ANWAR untuk mengajak melayu bermusuh. 

Dan Akhirnya, DAP KOMUNIS akan memerintah negara ini. PERLU ingat, PAS dan PKR lebih kecil kerusi yang dimenangi berbanding DAP LAKNAT tu !!!

Kerusi DAP LAKNAT banyak bukan bermakna kene jadi lembu dia pulak hingga buang negara islam hingga sanggup jadi pengkhianat negara.

Sedarlah !!!

2 comments:

  1. Salam Bro. Bila masa mereka Islam? Barua komunis tu Islam ka?

    ReplyDelete
  2. wake up,
    muehehehe, sinis tu. well, dats y i mentioned, islam PAS. itu acuan islam depa la.... depa ja betui, orang lain seme salah termasuk mufti perak tu.

    ReplyDelete