SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, August 11, 2011

SAH ! PAS SOKONG MURTAD RUPANYA !

Salam 1 Malaysia, 


Menyirap darah SAJ apabila sekarang ini, isu sensitivi Islam di mainkan. Bukan sahaja dimainkan oleh kafir laknat tak kira parti politik yang mana, tapi TERKILAN YANG AMAT SANGAT kepada PAS yang bersekongkol dengan kafir laknat untuk menafikan tindakan JAIS menentang MURTAD !!!

SAJ ada dengar, PAS nak usulkan semula di dalam sidang parlimen untuk ditambah klause mengenai MURTAD didalam perlembagaan negara. Ok, SAJ tak kisah la kalau nak tambah untuk kepentingan rakyat ISLAM kita. 

Tapi, korang boleh fikir tak, PAS nak tambah klause murtad dalam perlembagaan, tetapi dalam masa yang sama, menentang serbuan JAIS untuk menentang MURTAD yang  dilakukan oleh orang kafir laknat ini !

tak ke rasa ianya adalah perbezaan yang ketara. Satu nak ke kanan, satu lagi nak ke kiri ! Kata nak cegah Murtad, tapi tak nak bekerjasama dengan JAIS untuk menentang MURTAD malah sanggup meminta maaf kepada pihak gereja. 

Pulak tu, PAS nak minta penjelasan daripada pihak gereja sendiri. ADOIYAIII, kalau minta penjelasan, ada ke mereka nak ngaku mereka MEMANG NAK MURTADKAN ISLAM ?????  Kalau dah kafir, mereka takkan nak mengaku pulak buat onar kepada umat Islam !!! memang tak ada ciri kepimpinan langsung dalam PAS ni. 

Pelik dengan PAS ni kerana isu ini dipolitikkan dan pulak tu, nak kaitkan dengan UMNO BN. Apa masalah pulak nak kaitkan dengan UMNO ni ??? tak pasal2 jer....


Korang fikir la sendiri, Hasan Ali tu orang PAS, kalau di ikutkan, pas dan umno ni kan musuh politik, tapi kerana AGAMA ISLAM, orang UMNO tolak ketepi parti yang dipegang Hasan Ali iaitu PAS dan menyokong tindakan JAIS itu !

Tapi kenapa PAS yang nak usulkan perlembagaan tentang MURTAD ini tidak mahu menyokong JAIS ??? Haihhh...pelik..pelik...

UMAT ISLAM DI MALAYSIA, soal agama, biarlah kita bersatu. Tolak ketepi soal politik duniawi ini. Soal akidah hendak dibuat mainan. tidak takut bala ker wahai penyokong PAS yang menolak JAIS ??? sedarlah, orang kafir kini mainkan isu agama kita sesuka hati. 

Tolonglah tanamkan semangat ISLAMIK yang ada dalam diri kita ni. Jangan cakap berdegar2 tentang ISLAM, tapi menafikan tindakan pejabat agama ISLAM. Tunjukkan kredibiliti kita sebagai orang ISLAM yang tegas soal akidah dan islam ini ! 

Jangan bagi muka. Tolonglah wahai PAS.. bersatulah dalam hal ini. Tolak ketepi soal maruah kerana maruah menjaga ISLAM dan AKIDAH itu lebih mulia di mata Allah...

No comments:

Post a Comment