SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, September 20, 2011

SI BANGSAT NAMAWEE & NASI LEMAK BASI !!!

Salam 1 Malaysia, 


SAJ mahu buat entry adalah disebabkan NAMAWEE ni. SAJ terbaca Berita Harian hari ini, ada kolum daripada Mamat Khalid, pengarah terbaik di Malaysia. 

SAJ sokong kenyataan mamat khalid yang bunyi kasarnya adalah "tidak cukup bangsatkan aku untuk diangkat menjadi hero" ????


Ini kerana, Namawee sudah mula tunjuk taring. FILEM NASI LEMAK 2.0 yang tidak mendapat sambutan, mahu disalahkan orang lain. Pulak tu, mahu berjumpa dengan PM DS Najib sndiri berhubung isu yang dihadapinya !!!

Apa punya sial la makhluk ini. Bukan mahu bersikap rasis, tetapi, siapa dia mahu berjumpa PM melayan karenah filemnya !!!!  NAMAWEE adalah makhluk yang menghina MELAYU, menghina MALAYSIA dan paling teruk, menghina AGAMA ISLAM dengan mengutuk AZAN di dalam lagu Negarakuku !!!


Manakah rasa SAKIT HATI dan MARAH oleh semua MELAYU ISLAM dalam negara kita ????? Tidakkah kita perlu berperang terhadap mereka yang terang-terang menghina agama kita ???? Benar di dalam alQuran, kau agama kau, aku agama aku. Tapi dalam hal ini, NAMAWEE ini telah mengacau dan menghina AGAMA kita !!!!! Adakah kita mampu berdiam diri tanpa membela agama ISLAM ???

Wahai bangsa MELAYU ISLAM ku, 

Bangkitlah daripada mimpi yang indah, kesopanan yang tidak bertempat ! Apabila KAIFR LAKNAT sudah mengacau TRADISI KITA, AGAMA KITA, MALAH NEGARA KITA, adakah kita hanya berdoa kepada yang Esa tanpa USAHA untuk membanterasnya ????

SAJ pelik dengan pelakon melayu yang mampu berlakon dalam filem NAMAWEE tu, macam tiada rasa BERDOSA kerana turut bersubahat dalam membiarkan NAMAWEE itu menghina bangsa dan agama kita  !!!! Hendak memaafkan pun, perlu ada jati diri woooiii ! Bukan main maaf jer....  Mana pergi jati diri MELAYU ??? Dahlah jati diri melayu tak ada, jati diri ISLAM pun digadai sama????

Tengok jer la poster Namawee tu, MUKA dia paling besar di atas sekali dengan muka senyum, yang lain2, semua duduk di bawah dia menjadi kuli. Itu jugak sudah menaikkan marah SAJ.

 Haihhh... SAJ marah sorang2 pun tak guna kalau ada bangsa MELAYU ISLAM sendiri yang menyokong dan tidak sedar, agama kita telah dihina olehnya !!! 


Pakat ramai-ramai, kita boikot cerita dia tu...  lebih baik kerana itu tanda kita protes terhadap kebiadapannya terhadap agama kita. kita tak kacau agama mereka, jadi, bila mereka mengacau agama kita, kita wajib tentang !!!


6 comments:

  1. senyuman Namawee bukan ikhlas pun...terpaksa ditongkat jari...seolah-olah pelakun Melayu diambil sebagai cara mohon maaf kesilapan lalu dan 1 Malaysia sebagai alat melariskan filemnya...tapi anda silap NAMAWEE....

    ReplyDelete
  2. Mampuslah kao Namewee. Biar bangkrap penerbit filem tu. Afdlin dan pelakon lain pun sama. Aku dah tak respect korang.

    ReplyDelete
  3. ni semua pasal melayu berpecah la si babi namewee berani tunjuk belang. org melayu sendiri perlu menilai diri sendiri. tambah pulak menteri tak guna si hishamudin dan nazri...mampuih

    ReplyDelete
  4. Namewee ni hanyalah contoh kecil kebiadapan yg sedang dihadapi oleh satu bangsa yang bermaruah yg selama ini berjaya menghormati kaum dan penganut agama lain duduk bersama di tanah ibunda ini...

    ReplyDelete
  5. nameweng ni memang agendanya nak membuat provokasi. dia buat suwey lepas tu ingat mudah2 nak clear kan nama? then bila hasil kerja dia tak dapat sambutan sebab kebodohan dia sendiri dia nak mengadu kat PM apa kejadah budak bangang ni dia ingat dia tu siapa? perangai tak semenggah kerja buat kacau kemudian nak babitkan politik pulak? pandai buat taik pandai la basuh sendiri. badut2 macam ni jangan diberi muka, biar dia tau kesan perbuatan bodoh dia. kalau tak nanti dia akan ulang lagi buat taik.

    ReplyDelete