SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, July 13, 2011

PESALAH DEMO JALANAN BELAAN MAHFOZ BEAN

Salam 1 Malaysia, 



Wallamakkkkk….! Mahfoz Bean gemar digelar HERO PUJAAN MALAYA beb !!! Aku ‘salute’ la ngan Mahfoz Bean ni . Terpaksa berlagak HERO untuk mendapatkan nama. Yelah, kalau nk di ikutkan, apa sangat la jasa si BEAN MALAYSIA ni kalau bukan hanya sekadar PENCETUS provokasi sahaja.


Well, SAJ tahu, wakil rakyat mahupun rakyat penyokong pembangkang sendiri telah diasak untuk membuat provokasi melampau walaupun hakikat nya SALAH.


Sama seperti Anwar Aljuburi, provokasi kepada polis kononnya bertindak kasar kepada Hadi Awang. Alih-alih, Hadi Awang membuat kenyataan dilayan baik oleh pihak polis.


Muahahaha…! Kantoi la Anwar !!! Itulah sikap pemimpin PR yang suka menabur fitnah mengajak rakyat membenci kerajaan dan polis walhal perangai mereka yang patut kita benci !!!


Oklah, Mahfoz Bean nak membela sesiapa sahaja kakitangan awam dan mahasiswa tajaan JPA daripada dikenakan tindakan !


Amboi BEAN, kalau nk berlawak, janganlah dalam Malaysia. LAwak tak masuk akal tu. Apa kejadahnya nak membela pesalah yang melakukan demo jalanan sedangkan YDP bertitah tidak boleh melakukan sebarang demo jalanan ??!!


Ini semua tertakluk kepada undang-undang. Siapa Mahfoz BEAN nak halang. Apa kuasa yang dia ada ntk pertahankan ??? 


Tulah SAJ cakap, mereka ni hanya nak buat provokasi jer untuk mencetuskan isu dan sensasi. Nanti, saja la menyalahkan pihak JPA lah, pihak polis lah hatta tak pasal2 nama DS Najib jugak yang naik nanti !! Tengok jer lah..


Ini semua taktik kotor provokasi pembangkang. Jangan layanlah lawak Bean Malaysia ni. Baik tengok Bean Britain, lagi best !!! Sebodoh Mr.Bean tu, tapi di luar set, dia seorang genius. Tapi, di Malaysia, luar dan dalam pun banggang dan bungukkksss nyer Bean Malaysia iaitu Mahfoz Bean !!!


Rileks DS Najib, teruskan usaha dekat dengan rakyat. So far, DS Najib telah mencuit kembali hati rakyat. Dan SAJ percaya, dengan kredibiliti dan usaha DS Najib, rakyat pasti tertawan.

1 comment:

  1. Pakatn haram ni memnag anjing...!!

    Harap dapat dilink blog hamba disini..
    Terima Kasih...

    http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    ReplyDelete