SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, March 10, 2011

SAMAN EKOR: MAHFUZ BEAN JADI SUPERMAN PLAK !!!

Salam 1 Malaysia, 




Tak habis2 isu saman ekor. Ada hero Mahfuz Bean nak jadi hero pulak. Dan ada juga yang termakan sikap otak kepala lutut ni. Kalau ya pun, jangan la serlahkan sangat sikap Bodoh mengenai saman ekor ni. Terlalu ektrem dalam menangani sesuatu isu. Mahfoz Bean mengajar rakyat untuk menjadi kurang ajar. Ini bukan mendidik, ini memanjakan. Kalu dimanja berlebihan, akan jadi kurang ajar. Memang tak sangkal lagi la, SIKAP KURANG AJAR dan TERLEBIH AJAR ini adalah orang2 Pakatan. 




Ada seorang yang aku kenali, marah kerana saman ekor. Katanya tak boleh nak defend if tak salah. Katanya terpaksa bayar jugak saman ekor ni. Dia marah sebab dia pun kena saman. Sendiri punya kesalahan, nak salahkan undang2 jalanraya pulak.


Siapa kata tak boleh defend ??? Polis ada bukti kalau nak bukti kereta itu dipandu pada waktu itu. Polis ada simpan gambar yang jelas nampak MUKA PEMANDU selain daripada plat kereta. Mintak la bukti kat polis.  Tengok betul ke tak. Jangan main kata tak boleh defend jer. Kaki hasut betul !!! tak tahu ape2 tapi buat2 tahu. Yang punya kerja ni kakitangan kerajaan lagi. Ni geng Ckg Mala dan Yuhaizad , bininya orang kerajaan. Main terjah jer. 


Mahfoz Bean, kamu ni gila glemer la. Nak jadi hero sakan. Kita tengok, setakat mana Mahfoz Bean ni boleh jadi hero. hahahah...

No comments:

Post a Comment