SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, March 15, 2011

DNA GAY : HADI AWANG SOKONG!!!

Salam 1 Malaysia, 


DNA YANG DI CARI.


Gesaan 30 NGO terhadap Anwar untuk melakukan DNA bagi mengesahkan DNA Y yang terdapat pada rektum saiful. Itu jer.... Apa kes lak ianya ada kaitan politik. Orang yang asyik berfikir politik, suka mempolitikkan sesuatu perkara. Sebenarnya, kalau dalam psikologi pun, tindakan seseorang atau apa sahaja ucapan dan perlakuan seseorang itu adalah hasil daripada pemikirannya. Jika Hadi Awang mengatakan demo DNA Anwar itu berunsur politik, itulah kecetekkan dan setakat itu sahaja pemikiran yang dapat difikir Hadi Awang. 


Mana bukti gesaaan itu adalah bersifat politik ? Tidak pula Hadi Awang nyatakan. Hanya cakap unsur politik. Hadi Awang, kalau bukan NGO pun, ramai rakyat yang desak Anwar serahkan DNA dia. Sebab, itu sahaja cara yang paling tepat untuk mengesahkan DNA Y yang menjadi teka teki sekarang ini. Alah Hadi Awang, sebabkan oleh Anwar tu sekapal ngan korang, korang bela la dia.


Cer Anwar tu adalah musuh korang, korang akan balun dan ikut demo jugakkan ???? jangan nak bermain dengan akal lah. Tingkahlaku PAS ni, boleh di terjemahkan. Ada ramai pakar psikologi yang dapat menterjemahkan tindak tanduk PAS yang ternyata berat sebelah. Sudah lahhhhh....


AKAL SAYA CIPUT NI JER....


Lepas tu, Hadi Awang nak ajak plak kempen DNA (Datuk Najib Altantuya). Wahai orang PAS yang dangkal otaknya, kes itu dah lama selesai dan sudah ada kata putus pun. Sedangan, kes LIWAT TEGAR ORANG ISLAM BELAAN PAS ini masih lagi dalam siasatan. TAHNIAH KEPADA PAS KERANA MEMBELA GAY ISLAM DAN MASIH MEMBIARKAN DIRINYA BERGELUMANG DOSA. OIT PAS, TAK TAKUT DOSA KER ? KALU YA PANGKAH PAS MASUK SYURGA, SUBAHAT DENGAN GAY ISLAM HARAM TAU. HUKUM TETAP HUKUM. 


Harakah adalah penyumbang kedunguan generasi muda mahupun yang dah tua bangka. Input dan cadangannya sangat tak masuk akal. Takut kerana demo DNA 30 NGO tu, korang lak nak buat demo DNA yang telah selesai kesnya tu ??? Nampak sangat PR ni perosak rakyat !


Aku pelik la dengan kedangkalan orang PAS ni. sangat dangkal tak terkata. Sebabnya, ikut logik akal, kenapa Anwar masih tak nak serahkan DNA dia tu ??? Kalau tak salah, just prove it !!! Kenapa nak tunggu ??? Aduh.... kaedah mudah nak disusahkan. 


Hadi Awang, hentikanlah perkara yang tak masuk akal tu. Jangan ingat demo DNA korang akan mengubah persepsi rakyat kat korang ker? dahlah korang kepupusan kepercayaan orang melayu. tapi bagus jugak kan korang buat demo tu, KASI LAGI RAMAI MELAYU BENCI KAT KORANG TU. AKAL DUNGU. SIAPA YANG BERMAIN POLITIK SEKARANG ??? HADI AWANG AND THE GANG LAH... 

No comments:

Post a Comment