SAHABAT SETIA SAJ

Monday, March 28, 2011

LIM KIT SIANG TUNAIKAN SOLAT HAJAT

Salam 1 Malaysia, 




Kepada mereka yang berada hampir dengan Shah Alam atau di Shah Alam, bolehlah hadir untuk membuat solat hajat di Stadium Melawati. Baguslah, ianya adalah majlis yang bagus. Tapi AWAS !!!! Solat hajat ini seringkali dilakukan untuk perkara yang berbentuk politik semata. Mahukah anda mendapat ganjaran solat hajat untuk ANUWAR ??? tepuk dada tanya Iman.


Turut hadir solat hajat itu adalah Lim Kit Siang, agaknya la sebab tercatat namanya dalam poster. DAP Cina laknatullah itu membela Anwar untuk mereka gunakan Anwar sebagai jalan mudah ke Putrajaya. Demi kuasa,Kit Siang sanggup buat solat hajat untuk mu Anwar !!! Kit Siang yang entah sunat entah tak, join sama untuk solat hajat. Solat hajat yang hanya didapati dalam PAS untuk apa2 sahaja berkaitan politik. PAS adalah medan solat hajat merapu. PAS hanya nak berdakwah kepada DAP CINA LAKNATULLAH tetapi hingga kini, tiada orang besar dalam DAP masuk Islam apatah lagi orang India. India memang dipinggirkan dalam PR ni. Kasihan.....




Solat Hajat dan Pidato Khas untuk menangkis fitnah jahat dilakukan kerana Anwar !!!! Masha Allah !!!! wahai saudara seislam ku, pandukan lah niat kita untuk solat hajat kerana Allah, bukan kerana Anwar dan kuasa duniawi !!!!!! Dalam poster ada tulis " Malaysia Makin Haru Biru ". Kenapa tiada solat hajat untuk amankan Malaysia ini agar dapat kita semua sebagai rakyat melakukan ibadah dengan baik. Ibadah ini didapati dalam pelbagai bentuk hatta mahu buang air pun, ada ibadah yang baik untuk dilakukan. Kenapa tiada solat hajat ini ??? Kenapa ??? KERANA PAS hanya fikirkan KUASA !!!! Kerana kuasa, PAS permainkan solat hajat berniatkan kerana Anwar !!! 


Solat Hajat untuk Anwar!!! Untuk Anwar !!! Hanya kerana seorang Individu yang tidak menafikan tentang video seks itu dan tidak mahu bersumpah meliwat, itulah yang dibela PAS. wahai PAS, apakah hukum bersubahat dalam hal ini ??? hatta tidak disahkan lagi perkara mahkamah itu, apakah PAS mahu condong kepadanya ??? ternyata, PAS bukan berdakwah, tetapi didakwah kerana faktor KUASA!!!!


Solat hajat untuk menangkis fitnah konon, tetapi tak sedar ker, korang pun membina fitnah jugak mengatakan UBN buat fitnah ini untuk Anwar!!! Apa bukti  ???? PAS sendiri membenarkan fitnah ini berlanjutan dan PAS sangat lemah imannya kerana membiarkan hal fitnah ini berlaku juga dalam parti seislam malaysia itu. Malu SAJ bila namanya parti islam, tetapi teladan tidak mencerminkan islam yang sempurna. 


Layan lagi dalam blog Anak Sufi : KLIK SINI

3 comments:

  1. Yo Kono, karepe, Endi eneng SOLAT HAJAT NAK KUASA, SING ENENG KAN KUASA ALLAH, APASAL NAK KEMARUK SANGAT NAK KUASA, NAK JADI TUHAN KER, MASYALLAH, WAL IYA ZUBILLAHI MIN ZALIK WONG UREP KAN KON DADI WONG SING ISOR BANTU KARO WONG MENUSO LIANER, LAH SOLAT SOLAT HAJAT AREK NGELAWAN TAKDIR ALLAH ,MENUSO MENUSO,OJO KOYO KUWI,BERTAUBATLAH ,INSYALLAH ,KAN BAGUS KALAU BUAT SOLAT SUNAT TAUBAT. INSYALLAH, TUHAN KABULKAN DENGAN SEGERA. WQASSALAM

    ReplyDelete
  2. alhmdulillah rmai yg hadir.. trima ksih krna mmbntu promosi =)

    ReplyDelete
  3. cecite cecite cam mana mursyidul am PASik yang baru ni berniat solat hajat: CAM NI KOT: ucoli cunatan ......KOT

    ReplyDelete