SAHABAT SETIA SAJ

Monday, May 19, 2014

TERBONGKAR! DYANA SAHIH PELACUR BERBIKINI DAP?!


Salam 1 Malaysia,

NI MELAYU, SOKONG SAJA.KITA MAIN SAMA DIA. 
HAHAHAHAHAH.

PELACUR BELAAN DAP ?! Ya, pelacur yang melacurkan maruah dan jati diri Melayu Islam kepada DAP RASIS PENGHANCUR MELAYU ISLAM !

SAJ mula nak menyingee bila dapat tahu, bukan orang jati Teluk Intan nak bertanding di Teluk Intan.
Pulak tu, PARLIMEN yg nak ditandinginya ! Umur baru setahun jagung dalam politik, cakap pun masih merapu, ada hati nak bawa suara dalam PARLIMEN ??? ciiiirrriiiittt laaa lu dyana !

SAJ tertarik dengan blog Anak Sufi yang mengupas perihal Dyana ni yang boleh membuka pikiran kita dan boleh di terima oleh mereka yang atas pagar sekali pun. Disini, SAJ nak ulas dan rumus daripada blog Anak Sufi secara ringkas. Untuk baca lebih lanjut, korang klik sini . Dapatkan feel baca blog anak sufi ni. Power ar !

Rumusan kes DYANA calon DAPIG di TELUK INTAN.

1. BN bukan lah rasis seperti yang dnyatakan Dyana, malahan terbentuk kerana muafakat. wei Dyana, ko tu, belum lahir ketika DAP RASIS dah wujud untuk hapuskan melayu. itu ko kata, BN Rasis dan DAP tak ??? blahhh laaa luuuu !

2. KASUT - perumpamaan untuk barua Melayu dalam DAP / sokong DAP. Yelah, mana taknyer, korang ingat, Melayu di junjung di sanjung dalam DAP ??? cilaka la DAP nak sanjung Melayu ! Melayu jadi bahan pijakkan mereka je. Kasut, alas kaki untuk tidak kotor bila berjalan. itulah Barua Melayu DAP !

3. KASUT MUDA - untuk Dyana, sebagai alas kaki Kit Siang. DAP disukai dan dipercayai orang cina sekarang ini. Diletakkan KASUT MUDA/KASUT BARU DAP untuk tarik undi Melayu. Bodoh la MELAYU yang termakan pancing/ umpan / strategi DAP BANGSAT ini !

4. Dyana kesukaan Kit Siang dan belaan DAP kerana Dyana menghina bangsa dia sendiri, iaitu Melayu. Korang pernah tak dengar, ada cina, baik DAP / MCA etc, yang memperlekehkan bangsa dia sendiri ? ada tak ? tak ada kan ?? Tapi DYANA satu2nya Melayu yang secara
"sengaja" menghina bangsanya sendiri, dan secara tak sengaja, menghina Islam kerana Melayu itu, beragama Islam. Yang bodoh itu Melayu yang beragama Islam yang dihina Dyana !


5. Bila DAP tolak hudud, korang rasa, Dyana terima hudud ker??? Puuuuiiiiii ! Kalau dah sekatil, sekapal, serumah se se se lagi lah.... apa je DAP kata, takkan Dyana nak bangkang ! Dia kan kasut Kit Siang ! Apa PAS buat bila Dyana tolak hudud ?? Apa Nik AJis kata Dyana tolak hudud ??? Semua senyap je beb !!!! Anu dah pendek memasing, ekor lebai je menjela!

6. Aku naik lemau dengor ceramah Dyana. Hujah yang boleh dipertikaikan ! Hujah budak mentah ! Hujah yang tak layak jadi YB untuk suarakan isu rakyat di Parlimen ! Memang hujah dia, buat segala bulu-bulu yang ada pada badan aku ni, menari-nari kegelian ! HHAHAHAHAHAHAHAH

HE HE. HE.... MELAYU KASI MATI, PADAN MUKA MELAYU !

Apa lagi, layan blog Anak Sufi. Fahami strategi DAP dan kita tumbangkan DAP / Dyana di teluk intan !

AKU JAWA TELUK INTAN MENOLAK DYANA !

No comments:

Post a Comment